Jak przeanalizować swoją konkurencję w e-commerce?

Jak przeanalizować swoją konkurencję w e-commerce

Źródło: fot. alphaspirit, 123rf.com

Jednym z najczęściej popełnianych błędów przez właścicieli sklepów internetowych jest lekceważenie konkurencji i pomijanie jej działań we własnej strategii marketingowej. To podstawowy błąd, ponieważ skrupulatna analiza pomaga dobrać odpowiednie kanały promocji. Dlatego w niniejszym tekście rozważamy, jak przeanalizować swoją konkurencję w e-commerce.

Read more

Jak nie przepalać budżetu reklamowego, czyli analiza klienta do spółki z mikrotargetowaniem

Jak nie przepalać budżetu reklamowego, czyli analiza klienta do spółki z mikrotargetowaniem

Źródło: fot. Pop Nukoonrat, 123rf.com

Prowadziłeś kampanię w Internecie? Jeśli tak, to doskonale wiesz, że nie ma nic gorszego niż przepalanie budżetu reklamowego na działania, które nie przynoszą pożądanych efektów. Dlatego też zestawiamy ze sobą kolejne dwa istotne elementy, wpływające na Twoją sprzedaż – analizę klienta i mikrotargetowanie. Co warto wiedzieć na ich temat?

Read more

Dlaczego 97 proc. ludzi nie kupuje w Twoim sklepie internetowym?

Źródło: fot. funtap, 123rf.com

Włożyłeś mnóstwo czasu, pracy i pieniędzy w budowę swojego sklepu internetowego, a ten wciąż nie generuje sprzedaży, jakiej oczekujesz. W czym tkwi problem? Dlaczego 97 proc. ludzi nie kupuje w Twoim sklepie internetowym. Jakie błędy popełniasz? Sprawdź!

Read more

,

Jak zwiększyliśmy przychód miesięczny w sklepie internetowym o 51 proc., dzięki Pozycjonowaniu w Google

Jak zwiększyliśmy przychód miesięczny w sklepieinternetowym o 51 proc., dzięki Pozycjonowaniu w Google

Na przykładzie jednego z naszych Klientów, który prowadzi sklep internetowy z dekoracjami do domu – przedstawiamy, jak zwiększyliśmy przychód o 51 proc. w zaledwie 12 miesięcy. Zapraszamy do lektury.

Read more

,

Koronawirus? Google szykuje pakiet pomocowy w wysokości ok. 800 mln dolarów

Koronawirusy Google szykuje pakiet pomocowy w wysokości ok. 800 mln dolarów

Źródło: fot. Pixabay

W dobie pandemii koronawirusa, nikt nie pozostaje obojętny na konsekwencje, z jakimi borykają się ludzie na całym świecie. Nic dziwnego, że do pomocy włączają się wszyscy – artyści, sportowcy, przedsiębiorcy, a także nawet największe koncerny – wśród nich nie mogło zabraknąć Google. Gigant z Mountain View ogłosił właśnie pakiet pomocowy o wartości 800 mln dolarów.

Read more

E-commerce vs koronawirus. 4 elementy, przez które upadnie Twój sklep internetowy

E-commerce vs koronawirus. 4 elementy, przez które upadnie Twój sklep internetowy

Pomimo ogromnego boomu na zakupy w Internecie i dynamicznego rozwoju branży e-comerce spowodowanego pandemią koronawirusa, na rynku gołym okiem można dostrzec zmieniające się przyzwyczajenia klientów. Dla wszystkich przedsiębiorców jest to zarówno poważne zagrożenie, jak i ogromna szansa. O jakie 4 elementy musisz zadbać, by zwiększyć obroty i oddalić widmo upadku? Sprawdź!

Read more

Pozycjonowanie – kiedy można się spodziewać pierwszych efektów?

Pozycjonowanie - kiedy można się spodziewać pierwszych efektów?

Wszyscy marzą o tym, by ich strona jak najszybciej znalazła się na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google. Niemniej, istnieje wiele zmiennych mających bezpośredni wpływ na pozycjonowanie. Kiedy można spodziewać się pierwszych efektów?

Read more

6 najlepszych wtyczek do WordPressa

6 najlepszych wtyczek do Wordpressa

Źródło: fot. Pixabay

Już na etapie budowania strony internetowej opartej na systemie zarządzania treścią WordPress, warto pomyśleć o sprawdzonych wtyczkach, które nie tylko rozszerzą funkcjonalność strony, ale przede wszystkim sprawią, że będzie o wiele przyjemniejsza w obsłudze. Nie zwlekaj, sprawdź! Oto 6 najlepszych wtyczek do WordPressa, bez których Twoja witryna nie powinna się obejść.

Read more

Content marketing – dlaczego warto w niego zainwestować?

Content marketing – dlaczego warto w niego zainwestować?

Czarne litery na białym tle potrafią czynić cuda. Tym bardziej w świecie marketingu internetowego, gdzie reguły gry ustalają algorytmy wyszukiwarki Google. Dobrze zaplanowana strategia content martektingowa pozwoli nie tylko przyciągnąć nowych klientów, ale również zbudować wizerunek prawdziwego eksperta. Jakie korzyści może jeszcze przynieść content marketing i czy faktycznie warto w niego zainwestować? Odpowiedzi znajdziesz w niniejszym artykule.

Read more

O nieszkodliwości backlinków i nowościach w Mapach i Asystencie Google

O nieszkodliwości backlinków i nowościach w Mapach i Asystencie Google

Google nieoczekiwanie opublikowało komunikat, z którego wynika, że backlinki kiepskiej jakości nie wpływają na proces pozycjonowania. Ponadto nie obeszło się bez kilku innych interesujących zmian.

Read more