,

Webmaster Tools – narzędzie każdego pozycjonera

Webmaster Tools - narzędzie każdego pozycjonera

Internet to medium, które cały czas zmienia się w dynamiczny sposób, a wraz z nim wymagania wyszukiwarek i techniki SEO. Właśnie dlatego pozycjonowanie to czasochłonny i długoterminowy proces, który trzeba dostosowywać do tych wymagań. Zatem nie może opierać się ono jedynie na optymalizacji strony, ale należy też w sposób ciągły monitorować jej pozycję oraz zmiany zachodzące w algorytmie Google, które powodują spadek pozycji i występowanie błędów. Istnieje wiele narzędzi, które do tego służą. Wśród nich znajduje się Webmaster Tools – autorskie narzędzia Google.

Read more

Wybieram White SEO

Wybieram White SEO

W ostatnim artykule pisaliśmy o tym, że nie istnieje coś takiego jak szybkie i skuteczne pozycjonowanie, chyba, że wykonuje się je przy pomocy zabronionych przez twórców wyszukiwarki metod, potocznie nazwanych Black SEO. Poprzednio dokładnie je opisaliśmy. Dziś skupimy się na działaniach dozwolonych – White SEO. To ważny artykuł, który warto zapamiętać.

Read more

Dlaczego warto być uczciwym i unikać Black SEO

Dlaczego warto być uczciwym i unikać Black SEO

Każdemu zależy na wysokiej pozycji w wyszukiwarce internetowej i chciałby ją osiągnąć w jak najkrótszym czasie. To myślenie jest jednak błędne, ponieważ pozycjonowanie powinno być wykonywane ostrożnie i przy zachowaniu „naturalności”. Zdecydowanie warto unikać zabronionych działań i być uczciwym, aby uniknąć konsekwencji nakładanych na nas przez wyszukiwarki.

Read more

,

Monitoring mediów część 3 – Brand24

Monitoring mediów cz. 3 - Brand24

W poprzednim artykule z serii „Monitoring mediów” porównywaliśmy 3 narzędzia służące do monitoringu mediów społecznościowych i Internetu. W naszym rankingu pierwsze miejsce zajął Brand24, który przewyższa konkurencję nie tylko funkcjonalnością, ale też ceną. Dziś szczegółowo się mu przyjrzymy.

Read more

Google Analytics – część 3 – opis interfejsu

Google Analytics - część 3 - opis interfejsu

Jak sprawić, aby nasza strona była korzystna dla jej użytkowników? Jak dostosować witrynę, aby trafiała na nią określona grupa docelowa? Co zrobić, aby zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? Podpowiemy wam jak badania ruchu na stronie internetowej mogą zrealizować takie cele.

Read more

,

Monitoring mediów – część 2 – Porównanie

Monitoring mediów - część 2 - Porównanie

Narzędzia do monitoringu mediów są niezbędne podczas prowadzenia rozległej kampanii w mediach społecznościowych czy śledzeniu opinii na temat marki w internecie. Jednak spora ilość tego typu usług powoduje, że trudno zdecydować, który z programów jest najlepszy. My porównamy trzy narzędzia, które są z pozoru bardzo podobne, a w rzeczywistości dają różne możliwości.

Read more

Słownik pozycjonera – część 2 – Optymalizacja i treść

Słownik pozycjonera - część 2 - Optymalizacja i treść

Po pierwszej, wstępnej części terminologii odnoszącej się do pozycjonowania przyszła kolej na zagadnienia związane z optymalizacją i treścią strony. Znajomość pojęć jest istotnym elementem szczególnie dla osób, które myślą o tej formie reklamy w internecie.

Read more

Słownik pozycjonera – część 1 – Wstęp

Słownik pozycjonera - część 1 - Wstęp

Podczas przeglądania tekstów o pozycjonowaniu na pewno natkniecie się na określenia i skróty, które są często stosowane i wykorzystywane. Artykuł podzielony jest na dwie części, w pierwszej dowiecie się o skrótach dotyczących ogólnego pozycjonowaniai funkcjonowania wyszukiwarki, natomiast druga część zapozna Was z pojęciami dotyczącymi optymalizacji witryny oraz modyfikacją treści na stronach.

Read more

,

Google Analytics – część 2 – Konfiguracja konta

Google Analytics - część 2 - Konfiguracja konta

Po wstępnym zapoznaniu się z narzędziem analitycznym jakim jest Google Analytics pora na odpowiednią konfigurację konta, aby zbierać potrzebne informacje. Zaczniemy od konfiguracji konta z witryną, czyli wygenerowania kodu śledzenia i ustalenie parametrów zbierania danych. Zobaczcie jak się to robi!

Read more

Dlaczego warto pozycjonować stronę?

Dlaczego warto pozycjonować stronę?

W ostatnim artykule z serii „Abc pozycjonowania” czytaliście czym jest pozycjonowanie i znacie podstawowe techniki stosowane przez pozycjonerów. Nie poruszyliśmy jednak kwestii dlaczego warto pozycjonować stronę? Jakie korzyści nam to daje? Ten artykuł rozwieje wasze wątpliwości dotyczące zalet pozycjonowania i tego czy jest to działanie skuteczne oraz opłacalne.

Read more