Kilka słów o Google AdWords

Czym jest Google AdWords?

Google AdWords jest płatnym programem reklamowym, pozwalającym na wyświetlanie reklamy w obrębie wyników wyszukiwania oraz stronach sieci partnerskiej Google. Reklamy Google AdWords mogą przybierać następującą postać:

Korzyści

google

Reklamuj się w najpopularniejszej wyszukiwarce!

"Gdy już dostaniemy się na szczyt, upewnijmy się, że rynek o tym wie."
Jack Trout 93% to odsetek polskich użytkowników Internetu, korzystających z wyszukiwarki Google. W przełożeniu na liczby, to otwarta droga, abyś dotarł do około 17 milionów odbiorców.
szybki efekt

Osiągnij natychmiastowy efekt!

"Odkładanie w czasie czegoś prostego czyni to trudnym.
Odkładanie trudnego - niemożliwym"

George Claude Lorimer W odróżnieniu od innych kampanii reklamowych, nie potrzebujesz wielomiesięcznych przygotowań, aby osiągnąć zamierzony cel. W przypadku Google AdWords efekty widoczne są od razu w chwili uruchomienia kampanii.
precyzyjni odbiorcy

Dobierz precyzyjnych odbiorców!

"Każdy klient wie dokładnie czego nie chce."
Prawa Muprhy'ego Reklama w wynikach wyszukiwania pojawia się tylko w tym momencie, gdy użytkownik będzie poszukiwał wybranych przez Ciebie słów kluczowych. Kliknięcie nie jest przypadkowe, a wiąże się z efektem poszukiwania danego produktu lub usługi.
płatność za efekt

Płać tylko za efekt!

"Zasada nr 1: nigdy nie marnuj pieniędzy
Zasada numer 2: nigdy nie zapominaj o zasadzie nr 1."

Warren Edward Buffett Ważną cechą kampanii Google AdWords są koszty uzależnione od efektu zorganizowanych działań, czyli liczby wyświetleń lub kliknięć w reklamę.
* Samo wyświetlenie reklamy w Google jest darmowe.
kontrola reklamy

Kontroluj emisję reklamy!

"Mechanizm sukcesu wyzwalany jest przez cel i plan działania, dzięki którym będziesz znajdował automatycznie i intuicyjnie, inspirujące i właściwe rozwiązania."
Maxwell Maltz Google AdWords pozwala dostosować parametry reklamy do profilu działalności firmy. Dopasujemy Twoją reklamę pod kątem godzin jej emisji oraz regionu, w którym będzie widoczna (miasto, województwo czy kraj).
zasięg promocyjny

Osiągnij nieograniczony zasięg promocyjny!

"Jedynymi ograniczeniami są - jak wszędzie - ograniczenia wizji."
James Broughton Działania marketingowe nie muszą skupiać się jedynie w obszarze kraju, w którym zarejestrowana jest Twoja firma. Dzięki kampanii AdWords masz możliwość dotarcia do potencjalnych Klientów w ponad 150 krajach na całym świecie.
wzmocnij markę

Wzmocnij markę i prestiż firmy!

"Każdy głupi potrafi zawierać transakcje handlowe, ale trzeba geniuszu, wiary i wytrwałości by stworzyć markę."
David Ogilvy Oprócz zwiększenia sprzedaży i liczby Klientów, Google AdWords daje Ci możliwość promocji samej marki i przedsiębiorstwa. Logo firmy oraz adres strony to elementy, które zapadną w pamięć użytkowników.