Kilka słów o Mediach Społecznościowych

Czym są Media Społecznościowe?

To działania polegające na maksymalnym wykorzystaniu właściwości portali społecznościowych takich jak Facebook, Twitter czy Google+ do celów marketingowych, związanych z budową wizerunku firmy oraz zaistnienia marki w świadomości potencjalnych Klientów.

Korzyści

Relacja z użytkownikami

Zbuduj trwałą relację z użytkownikami!

"O jakości można mówić, kiedy tym co do nas wraca są klienci, a nie produkty."
motto Siemensa Interaktywność to czynnik, który dominuje w komunikacji na portalach społecznościowych. Wpływa on na zwiększenie zaufania, jak również wzmacnia i buduje wizerunek firmy. Pokażemy Ci jak odnieść sukces!
Potrzeby klientów

Poznaj potrzeby swoich Klientów!

"Potrzeby klientów to ruchomy cel. Gdy tylko ułożysz tę łamigłówkę, musisz od nowa zabrać się do dzieła."
Robert B. Tucker Prowadzenie dialogu z użytkownikami pomaga w zbieraniu i analizie ich potrzeb. Jest to cenna wskazówka, która pomoże Ci w dopasowaniu profilu firmy pod wymogi rynku. Zbadaj potrzeby swoich Klientów!
Kreuj wizerunek

Kreuj pozytywny wizerunek!

"70% naszych decyzji zakupowych podejmujemy w oparciu o to, jak jesteśmy traktowani jako ludzie, a tylko 30% bazuje na właściwościach produktu."
John McKean O pozycji na rynku świadczą nie tylko jakość oferowanych usług czy produktów, ale również Twój wizerunek. Media społecznościowe wzmacniają markę i pozwalają na ukształtowanie silnej pozycji w branży.
Trendy marketingowe

Korzystaj z nowych trendów marketingowych!

"To, co dziś jest rzeczywistością, wczoraj było nierealnym marzeniem."
Paulo Coelho Użytkownicy portali społecznościowych zapoznają się z marką również za pośrednictwem narzędzi wizerunkowych takich jak strona powitalna, konkursy czy promocje. Innowacyjność tych form przyciąga użytkownika, który zapamiętuje Twoją markę.
Zwiększ sprzedaż

Zwiększ sprzedaż!

"Sukces w sprzedaży nie zależy od tych, których ty znasz.
Ważne jest, kto chce poznać ciebie."

Dale Carnegie Media społecznościowe dają Ci realne korzyści w postaci wzrostu sprzedaży dzięki dotarciu do szerokiego grona odbiorców. Profesjonalna kampania umożliwi wzmocnienie wizerunku marki, oraz rozpoznawalność Twoich produktów i usług.
Buduj zaufanie

Buduj zaufanie Klientów!

"Marka to magazyn zaufania, który nabiera coraz większego znaczenia w miarę mnożenia możliwości dokonywania wyboru."
Niall FitzGerald Utrzymywanie aktywnej relacji z Twoimi Klientami wpłynie na wzrost ich zaufania. Zarówno w kontaktach biznesowych, jak i osobistych budowanie relacji jest bardzo ważnym atrybutem i przekłada się na wymierne korzyści.
Wyróżnij się na tle konkurencji

Wyróżnij się na tle konkurencji!

"Jedyne co trzeba zrobić to zająć miejsce w kolejce sukcesu i nie dać się z niej wypchnąć."
Brian Tracy Dobrze zaplanowana kampania pozwoli Ci wzbudzić zainteresowanie użytkowników, a wartościowe treści i wzmocnienie wizerunku umożliwi prześcignięcie konkurencji oraz zdobycie renomy wśród Klientów.