Jak zwiększyliśmy sprzedaż online o blisko 180% w mniej niż 24mc?
Źródło: fot. BlueSky System
Na przykładzie jednego z naszych Klientów – pizzerii Szybka Pizza, postaramy się krótko zobrazować, jak poprzez efektywne pozycjonowanie udało nam się zwiększyć sprzedaż o 176,18% w zaledwie 24 miesiące. Serdecznie zapraszamy do lektury.
Jeśli dobrze i tanio, to zazwyczaj tylko w długim okresie czasu – wiele firm decyduje się właśnie na taki wariant, jeśli chodzi o usługę pozycjonowania. Podobne podejście preferowała Szybka Pizza. Oczywiście, nasz Klient był świadomy, że będzie musiał cierpliwie poczekać na efekty, ale…
Po przeprowadzeniu skrupulatnej analizy, zaproponowaliśmy zupełnie inne rozwiązanie – zaoferowaliśmy dobranie aż 348 haseł, które obejmowały usługi najbardziej pożądane przez jego Klientów, a następnie powiązaliśmy je ze wszystkimi dzielnicami, okolicznymi miejscowościami oraz największymi ulicami, będącymi w strefie dowozu wszystkich restauracji.
Następnie, starannie przeprowadziliśmy optymalizację strony, przeredagowując stare wpisy pod kątem słów kluczowych. Ponadto przebudowaliśmy metadane (tytuły i opisy podstron). Pozostało nam jeszcze utworzyć szereg zupełnie nowych tekstów, co również uczyniliśmy. Kolejnym etapem naszych prac było wdrożenie strategii opartej na tzw. link buildingu – w ten sposób sukcesywnie wzmacnialiśmy pozycję witryny Szybka Pizza. W konsekwencji w przeciągu zaledwie dwóch lat od rozpoczęcia współpracy udało nam się osiągnąć niesamowite rezultaty, co przełożyło się na biznes naszego Klienta.
20.07.2015 | 12.12.2016 | 13.02.2017 |
Początek współpracy | +123,29% Przychody tygodniowe ze sprzedaży online |
+176,18% Przychody tygodniowe ze sprzedaży online |
Początek współpracy | +6,18% Wartość zamówienia |
+13,43% Wartość zamówienia |
Początek współpracy | +110,29% Liczba zmówień online |
+143,43% Liczba zmówień online |
Początek współpracy | +95,79% Odwiedziny |
+135,79% Odwiedziny |
Zrealizowane działania pozwoliły zwiększyć sprzedaż online niemal trzykrotnie! Ponadto warto zauważyć, że z danych zgromadzonych przez Google Analytics wynika, że znacząco poprawiła się również liczba odwiedzin strony.