Targetowanie kampanii
Targetowanie kampanii to po prostu optymalny dobór odbiorców, którym prezentowane są określone reklamy. Potencjalnych klientów wybieramy ze względu na konkretne cechy, które sami możemy ustawić w opcjach kampanii. Mają oni ogromną szansę na stanie się klientami Twojej firmy. Wybiera się taką grupę docelową, która ma największe prawdopodobieństwo zostania Twoimi klientami i najbardziej będzie zainteresowana proponowaną reklamą. W skrócie – dzięki targetowaniu kampanii docierasz do odbiorców, do których chcesz dotrzeć.
Wyróżnia się targetowanie:
- demograficzne – pozwala Ci wybrać kryteria demograficzne odbiorców reklam (ich wiek i płeć),
- zawodowe – pozwala Ci na określenie profilu zawodowego odbiorców reklam,
- geograficzne – możesz wskazać województwa lub miasta, do których chcesz zawęzić emisję swoich reklam,
- kontekstowe – pozwala Ci na dotarcie z reklamą dokładnie w momencie, gdy użytkownik przegląda strony internetowe o treści powiązanej tematycznie z branżą/produktami/usługami reklamodawcy,
- ze względu na zainteresowania – pozwala na określenie profilu odbiorców reklam ze względu na wybrane przez nich zainteresowania,
- ze względu na intencje zakupowe – pozwala na dobranie odbiorców reklam ze względu na to, co dokładnie oglądali i kupowali w internecie,
- ze względu na kategorie tematyczne – serwisy internetowe są pogrupowane według kategorii tematycznych i wedle tego możesz dobrać odbiorców reklamy,
- ze względu na wybrane witryny – możesz wskazać konkretne serwisy internetowe, które Cię interesują i rozpocząć emisję reklam tylko na wybrane witryny,
- ze względu na urządzenia mobilne – targetowanie na urządzenia mobilne pozwala na dotarcie z reklamą do osób, które korzystają z urządzeń mobilnych,
- retargeting – umożliwia powtórne dotarcie do użytkowników, którzy mieli już kontakt z przekazem marketingowym reklamodawcy.
O BlueSky System
Dla Klientów
Dla Partnerów
Mówią o nas
...chcielibyśmy polecić firmę BlueSky System jako godnego partnera, którego cechuje profesjonalizm, rzeczowość oraz nastawienie na realizację potrzeb klienta...
...firma BlueSky System spełniła nasze oczekiwania i zdobyła pełne zaufanie. Poznańska firma BlueSky System, pomogła nam w realizacji kampanii e-marketingowej...
Doceniamy wkład firmy BlueSky System wniesiony w wypromowanie naszego serwisu. Nasza marka umocniła się w świadomości odbiorców, co jest niewątpliwym atutem...
...grupa rzetelnych i konkeretnych ludzi którzy znają się na swojej robocie. Współpracowałem z kilkoma firmami i do tej pory BlueSky System sprawdza się najlepiej...
Profesjonalna obsługa oraz sprawna realizacja usługi to dwie podstawowe cechy, opisujące dotychczasową współpracę pomiędzy naszymi firmami... Wyniki tych działań widoczne są w TOP10 Google...
Działania ze strony poznańskiej agencji, pozwoliły na uzyskanie stałej pozycji i wyprzedzenie warszawskiej konkurencji, która oferuje podobne zabiegi. Dodatkowym atutem jest jakość obsługi...
Współpraca, która łączy nas z firmą BlueSky System z zakresu pozycjonowania naszego serwisu www zasługuje z całą pewnością na miano partnerskiej relacji...