Content marketing
Content marketing jest nazywany marketingiem treści. Dzięki publikacji wartościowych treści możemy pozyskać klientów z różnych części internetu. Atrakcyjne dla użytkownika, przydatne teksty są w stanie zainteresować konkretne grupy odbiorców i zbudować w sieci Twój ekspercki wizerunek.
Wizerunek eksperta
(blogi czyta aż 7 milionów internautów)
Pozytywny odbiór marki
(aż 66,4% osób korzysta z portali społecznościowych)
Rozpoznawalność marki
(co 3 internauta czyta i pisze na forach dyskusyjnych)
* Dane na podstawie raportu CBOS.
Czy wiesz, że internauci spędzają w internecie średnio 13 godzin tygodniowo?
Przez ten czas mogą trafić na Twój tekst i są w stanie wyrobić sobie opinię na temat Twojej marki.
Content marketing to umieszczanie wartościowych treści w internecie. Zadaniem dobrego contentu może być edukowanie naszych przyszłych klientów przez marketingowe działania w sieci, jednak przede wszystkim chodzi o przyciągnięcie potencjalnych klientów na naszą stronę internetową. Jeżeli w sieci zbudujemy wizerunek eksperta, to klienci nam zaufają, będą wchodzić z nami w interakcję i chętniej dokonają zakupu na naszej stronie.
Teksty w procesie pozycjonowania odgrywają bardzo ważną rolę. Są pisane po to, żeby wspierać pozycjonowanie strony przy pomocy słów kluczowych, na które już Cię pozycjonujemy. Google jednak ma swoje wymogi, które teksty muszą spełniać, jeżeli mają być wysoko ocenione i przynieść korzyści, dlatego muszą być wysokiej jakości.
Google wysoko ocenia teksty, które są naturalne (czyli nie są np. przesycone frazami), przejrzyste, bogate w materiały dodatkowe jak np. zdjęcia i w dodatku zawierają unikalne treści. Żeby napisać tekst, który zostanie wysoko oceniony przez wyszukiwarkę i jeszcze przyciągnie klientów, trzeba poświęcić sporo swojego czasu. Wiemy, że Twój czas jest bardzo cenny, dlatego pisanie tekstów zostaw nam – mamy w tym doświadczenie, a Ty w tym czasie będziesz mógł się skupić na prowadzeniu swojego biznesu!
Do szerzenia dobrego contentu możemy używać dwóch rodzajów kanałów.
Kanały wewnętrzne
czyli kanały, którymi zarządza marka. Należą do nich blogi firmowe, poradniki, treści eksperckie czy newslettery. Główną zaletą tego kanału przekazu jest całkowita kontrola nad dyskusją oraz stosunkowo niski poziom dystrybucji.
Kanały zewnętrzne
czyli kanały, które zwykle są płatne. Tutaj możemy zaliczyć umieszczenie treści w branżowych serwisach, popularnych blogach czy regionalnych i ogólnopolskich portalach internetowych. Główną zaletą tego rodzaju kanału jest ogromny zasięg i szybkie pozyskanie potencjalnych klientów.
Jak działamy?
01.
Określenie celów!
Od Twojego celu zależą nasze dalsze działania.
02.
Określenie grupy docelowej!
Zawężamy grupę odbiorców i nią się kierujemy przy dobrze treści.
04.
Wyjątkowe treści!
Tworzymy wyjątkowe teksty, które przyciągają klientów i są zgodne z wymogami Google.
03.
Indywidualna strategia!
Dobieramy najskuteczniejsze dla Ciebie rodzaje tekstów oraz miejsca ich publikacji.
05.
Publikacja w sieci!
Po Twojej akceptacji umieszczamy gotowe teksty w internecie.
SUKCES !!!
Co nas wyróżnia?
Uwielbiamy szkolenia!
Istniejemy od 2008 roku, jednak nasi specjaliści już wcześniej zdobywali doświadczenie z zakresu content marketingu. Inwestujemy w szkolenia i nieustannie się rozwijamy!
Masz pełną kontrolę!
Nasz specjalista będzie się z Tobą kontaktował i ustalał szczegóły. Nigdy nie robimy nic bez Twojej wiedzy – wszystkie zmiany ustalamy wspólnie!
Mamy 10 pomysłów na sekundę!
Wszystko zaczyna się od pomysłu. Ciekawe, pomysłowe i nietypowe treści przyciągają klientów i sprawiają, że zostają oni u Ciebie a nie u konkurencji 😉
Lubimy być na bieżąco!
Nigdy nie spoczywamy na laurach. Analizujemy również Twój rynek i konkurencję, sprawdzamy „co się sprzedaje” i analizujemy za pomocą narzędzi marketingowych.
Jesteśmy tu dla Ciebie!
Masz jakieś pytania? Nie jesteś pewien, czy dany tekst pasuje do Twojej witryny? Nie ma problemu – zadzwoń! Jesteśmy dostępni 8 godzin dziennie przez 5 dni w tygodniu!
A co mówią inni ?
„Poziom profesjonalizmu poznańskiej agencji widoczny jest na pierwszy rzut oka, biorąc pod uwagę liczbę i jakość firm, które powierzyły tej firmie swój marketing i opiekę nad stroną internetową.”
Działania ze strony poznańskiej agencji pozwoliły na uzyskanie stałej pozycji i wyprzedzenie warszawskiej konkurencji.
„Firma BlueSky System zasługuje na miano agencji, której warto powierzyć swój marketing w sieci.”
O BlueSky System
Dla Klientów
Dla Partnerów
Mówią o nas
...chcielibyśmy polecić firmę BlueSky System jako godnego partnera, którego cechuje profesjonalizm, rzeczowość oraz nastawienie na realizację potrzeb klienta...
...firma BlueSky System spełniła nasze oczekiwania i zdobyła pełne zaufanie. Poznańska firma BlueSky System, pomogła nam w realizacji kampanii e-marketingowej...
Doceniamy wkład firmy BlueSky System wniesiony w wypromowanie naszego serwisu. Nasza marka umocniła się w świadomości odbiorców, co jest niewątpliwym atutem...
...grupa rzetelnych i konkeretnych ludzi którzy znają się na swojej robocie. Współpracowałem z kilkoma firmami i do tej pory BlueSky System sprawdza się najlepiej...
Profesjonalna obsługa oraz sprawna realizacja usługi to dwie podstawowe cechy, opisujące dotychczasową współpracę pomiędzy naszymi firmami... Wyniki tych działań widoczne są w TOP10 Google...
Działania ze strony poznańskiej agencji, pozwoliły na uzyskanie stałej pozycji i wyprzedzenie warszawskiej konkurencji, która oferuje podobne zabiegi. Dodatkowym atutem jest jakość obsługi...
Współpraca, która łączy nas z firmą BlueSky System z zakresu pozycjonowania naszego serwisu www zasługuje z całą pewnością na miano partnerskiej relacji...