5 przydatnych narzędzi, które pomogą Twojej firmie
zwiększyć sprzedaż na święta!

5 przydatnych narzędzi, które pomogą Twojej firmie zwiększyć sprzedaż na święta!

Źródło: fot. Mariusz Blach 123rf.com

Sprzedaż świąteczna to czas niekończących się zakupów, a co za tym idzie – wysokich obrotów. Nic dziwnego, że każdego roku sklepy prowadzą wzmożoną kampanię przedświąteczną, a wszystko po to, by przyciągnąć do siebie jak największą liczbę klientów. W poniższym zestawieniu przedstawiamy 5 przydatnych narzędzi, które pomogą Twojej firmie zwiększyć sprzedaż na święta.

1. Zapakuj to – wyjątkowe opakowanie sposobem na oryginalny prezent

Przez opakowanie do serca – nie od dziś wiadomo, że ludzie kupują oczami. Dlatego ładnie zapakowany prezent nie tylko przyciągnie uwagę, ale przede wszystkim nada podarkowi wyjątkowej estetyki. W „Zapakuj to” bez trudu zaprojektujesz i zamówisz swoje opakowanie w wielu rozmiarach i standardach wykończenia.

Ta prosta forma marketingu ściśle dopasowana do Twojej linii produktów przyniesie niesamowite rezultaty. Czy wiesz, że według raportu Dotcom Distribution aż 39% klientów publikuje w mediach społecznościowych zdjęcia paczek tuż po ich odbiorze? Do tego coraz więcej ludzi, decyduje się na tzw. unboxing, który już od jakiegoś czasu podbija chociażby popularny serwis z filmami wideo – YouTube.

Zapakuj to to bez wątpienia świetne narzędzie, które pomoże Twojej firmie zwiększyć sprzedaż na święta, dodając Twoim projektom wyjątkowego charakteru. Polecamy.

2. GetResponse – wysyłaj spersonalizowane wiadomości i docieraj do nowych klientów

E-mailing to jeden z najskuteczniejszych sposobów na dotarcie do potencjalnego grona klientów. Z badań firmy ExactTarget wynika, że 91% internautów sprawdza swój e-mail przynajmniej raz dziennie. Oznacza to, że docierając do szerokiego grona odbiorców, istnieje spora szansa, aby zainteresować ich ciekawą ofertą bądź przekazem, tym bardziej w okresie przedświątecznym. Spersonalizuj swój przekaz i zyskuj.

GetResponse to jedno z najlepszych narzędzi służących do tworzenia newsletterów. Z łatwością wysyłaj spersonalizowane wiadomości i docieraj do nowych klientów. Co ważne, platforma nie wymaga wiedzy o kodzie CSS, a do tego jest bardzo proste w użytkowaniu. Co więcej, oferuje szerokie możliwości graficzne, dzięki czemu z łatwością możesz spersonalizować swoją kampanię, dostosowując ją do swoich potrzeb. Narzędzie jest dostępne w języku polskim.

3. Sotrender – zoptymalizuj strategię marketingową w mediach społecznościowych

Na kilka dni przed świętami walka o klienta sięga zenitu, sklepy wytaczają najcięższe działa, zwiększając budżety na kampanie – a wszystko po to, by zmaksymalizować zyski. W czasie świątecznej gorączki rok do roku coraz większą rolę odgrywają specjalistyczne narzędzia analityczne, które pozwalają nie tylko poznać odbiorców, ale i oszczędzić pieniądze, w taki sposób, by środki były inwestowane jeszcze efektywniej.

Sotrender to jedno z najlepszych narzędzi analitycznych, które pozwoli Ci poznać swojego odbiorcę, a następnie pozyskać potencjalnego Klienta. Wydawaj sensownie swoje pieniądze w mediach społecznościowych – porównuj się z konkurencją, raportuj swoje działania, analizuj odbiorców i optymalizuj strategię marketingową według wskazówek opartych na autorskich algorytmach. Możesz być pewien, że Sotrender nie pozwoli Ci przespać okresu przedświątecznego, dzięki czemu bez trudu zwiększysz swoją sprzedaż.

4. Google Analytics – monitoruj swoją stronę internetową na bieżąco

W przypadku sklepów oraz firm, które swoją działalność opierają na witrynie internetowej, świetnym narzędziem do analizowania danych jest Google Analytics. Tym bardziej w okresie bożonarodzeniowej gorączki zakupowej, kiedy sklepy na bieżąco chcą monitorować ilość odwiedzających, średni czas przebywania użytkowników na stronie, a także realizację celu.

Google Analytics to potężne narzędzie, które dostępne jest zupełnie za darmo. Wystarczy określić interesujący przedział czasowy, a platforma dostarczy informacji o użytkownikach i ich zachowaniu na stronie. W ten sposób możesz łatwo manipulować treściami tekstów, ofert i promocji, widząc feedback odbiorców. Google Analytics to bez wątpienia jedno z najlepszych urządzeń, które pomoże Twojej firmie zwiększyć sprzedaż.

5. Brand24 – monitoruj swoją markę w Internecie

Narzędzie Brand24 testowaliśmy na naszym blogu już jakiś czas temu i spisało się na medal. Głównym zadaniem platformy jest generowanie zysków poprzez skrupulatną analizę treści, a konkretnie wyrażeń kluczowych.

W konsekwencji Brand24 umożliwia kompleksowy monitoring danej marki w Internecie. Narzędzie przechwytuje dane nie tylko ze stron internetowych, ale także najpopularniejszych mediów społecznościowych, takich jak Facebook czy Twitter. Analizuj swoje działania i zwiększ swą sprzedaż w okresie świąt. Polecamy!

Swoje działania uzupełnij o Google AdWords

Niezależnie od tego, na jakie narzędzie się zdecydujesz warto pomyśleć również o kampanii Google AdWords, która w najgorętszym okresie zakupowym powinna uzupełnić Twoje działania marketingowe, uwidoczniając Twoją firmę w wynikach wyszukiwarki Google oraz jej sieci partnerskiej. Mamy nadzieję, że i tym razem skorzystacie z naszych wskazówek, zwiększając swoją sprzedaż. Nie zapomnijcie podzielić się z nami swoimi opiniami w komentarzach.